Winkelwagen
0 items - 0 € 0,00
Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

expand menu close menu

Beste Klant,

Wij zijn geschrokken van de huidige situatie in Nederland en willen allereerst graag iedereen veel sterkte en gezondheid toewensen. Het coronavirus zorgt ook bij ons voor uitzonderlijke omstandigheden. Wij willen onze diensten op een verantwoorde wijze blijven aanbieden en nemen de extra hygiënemaatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen zeker in acht.

Door deze extra maatregelen zijn er binnen onze organisatie een aantal aanpassingen. Wij zullen hieronder verder uitleggen hoe deze maatregelen binnen onze diensten voor u merkbaar zullen zijn. 

 

Bezorging

Bij het bezorgen zullen de maatregelen misschien het meest zichtbaar voor u zijn. Doordat onze bezorger te allen tijde 1,5 meter afstand houdt kunnen de pakketten niet meer op de gebruikelijke manier overhandigd worden. Voor de bezorging van de pakketten volgen wij de volgende procedure: 

  • De bezorger belt aan en wacht op afstand tot de klant de deur opent.
  • Zodra de klant opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij de zending over de drempel binnen.
  • Hij legt de afleverbon klaar en verzoekt, op afstand, of de klant deze met een eigen pen wil tekenen.
  • Wanneer er nog gepind moet worden wordt de automaat ergens neergelegd waar de klant met een pen de pincode kan intoetsen.
  • Hierna wordt de klant verzocht weer afstand te nemen en kan onze medewerker de pin-bon afscheuren en deze bij de factuur voegen.
  • Onze medewerker kan hierna op weg naar de volgende klant.

Voorafgaand aan de levering ontvangt u van ons ook een mail waarin we de procedure uitleggen. 

 

Levertijden

Artikelen die niet bij ons in voorraad zijn kunnen aanzienlijke langere levertijden hebben.

Dit betreft goederen uit de productielanden Spanje, Frankrijk, België, Polen, Denemarken en de UK. Op dit moment is de situatie vanuit Duitsland nog ongewis, zodra daar meer duidelijkheid over is passen we deze levertijden ook aan. Wanneer de levertijd op 30 werkdagen staat is dat helaas geen garantie voor de werkelijke levertijd.

 

België

De per 18 maart door de Belgische overheid aangekondigde maatregelen kunnen betekenen dat er binnenkort geen leveringen meer kunnen plaatsvinden. Wij bekijken deze situatie per dag en doen uiteraard ons best om wel te kunnen leveren!
Op dit moment (3 april) kunnen leveringen naar België onder voorwaarden nog plaats vinden. Houdt u echter wel rekening met een levertijd van ca. 5 tot 10 werkdagen.

 

Showroom 

Onze showroom in Utrecht blijft op vrijdag, zaterdag en zondag, vooralsnog ‘gewoon’ open. Nou ja gewoon... met een paar aanpassingen natuurlijk. Onze showroom wordt altijd al goed schoongehouden, maar nu houden wij ook daarbij de extra hygiënemaatregelen in acht. 

Dit betekent dat:

  • wij u bij binnenkomst geen hand meer zullen geven;
  • wij een gepaste afstand houden;
  • wij geen koffie, thee of limonade schenken.

We vinden het natuurlijk geweldig als u aan ons een bezoekje brengt. Wilt u er wel rekening mee houden dat wanneer u of uw kind zich niet lekker voelt (of andere klachten met betrekking tot het coronavirus heeft) u dit bezoek uitstelt tot een later moment. 

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze werkwijze, het is immers in ieders belang. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Let goed op uzelf en op elkaar!

Liefs van het gehele Mister Bed team